tisdag 1 mars 2011

Så det var nåt "fel" på den tredje också

Vi har ju alltid sagt att Nora var den enda av våra barn som inte drabbas av det ena efter det andra, men idag blev det ändring på det.
Hon var ju för ett par veckor sedan och tog massa prover eftersom hon är både för smal och liten till växten. Idag kom provsvaren som visade på celiaki, glutenintolerans.
*pust* var liksom droppen, känns som vi redan har tillräckligt med extrajobb med de andra barnen, vi behövde inte detta också.
Missförstå mig rätt nu, självklart är jag glad över att vi fått reda på det så vi kan göra nåt åt det, men helst hade vi ju såklart sett att det inte var något fel.
Är väl bara att inse, mina och Mattias gener är ingen superkombination ;)
Känns tufft nu, men jag antar att man vänjer sig.

Men som tröst kom det i alla fall massa fina Nova star kläder med posten idag, det behövde jag :D



Annars händer det inte så jättemycket här.Denna veckan har jag börjat min vfu-period på 4 veckor. Känns alltid lite jobbigt innan man kommit igång, men nu när jag varit där ett par dagar så känns det väldigt bra :)
Lite tufft är det att ha tider att passa varje dag när man inte är van, men jag har bra tider.

Nu sitter jag här och klockan är inte ens 20 och båda de två minsta barnen sover redan, det var likadant igår. Vet inte vad som hänt, men jag ska inte klaga nu när August äntligen valt att somna innan 23 ;)

5 kommentarer:

  1. Skickar en extra kram till dej idag. Våra gener verkar inte heller matcha så bra.;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tuff sits! Men ändå skönt ni fått bekräftat vad det är för fel. Och man vänjer sig även om det kan vara bökigt i början men ny kost och sådant.

    Gäller att läsa på så gott det går och jag tror att Nora kommer klara detta galant.

    Kram till er

    SvaraRadera
  3. En styrkekram till er! Skönt dock att få reda på vad det har varit med Nora. Kram på dig!! Malin Estberg

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för kommentaren till mitt inlägg om Victorias liv. Har suttit och läst din blogg lite nu. Önskar er all välgång! Ville bara säga det!
    MVH//Maria.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera