söndag 13 februari 2011

Fullbokad vecka

Denna veckan är en sån där vecka där det inte känns som det blir någon tid över än till sånt som måste göras. Har ju sånt som ska göras med skolan men tyvärr kommer mina hemstudiedagar gå åt till läkarbesök med barnen.
Hade nog förrängt detta och insåg först idag att det var nu i veckan alla dessa tider är.
Har två dagar hemma denna veckan, ena dagen ska August till läkaren, den andra dagen ska både Nora och Ella dit och på två helt olika tider såklart så verkligen hela dagen ska gå åt.

Ja, och vad har vi hittat på i helgen då? Själv har jag antingen legat däckad i förkylning eller så har jag skivit på min hemtenta som inte blev färdig när August var hemma och var sjuk.
Rolig helg va ;) Idag fick jag i alla fall en stund för mig själv. Sambon tog med tjejerna till badet och August har varit på korttids så här blev lugnt en stund.
Tog tillfället i akt och läst ut boken om Kirre som vi har i uppgift att läsa i skolan. Har läst den innan, men den är klart värd att läsa igen. Så om du inte läst den, gör det!

Förresten nåt kul har jag ju gjort, den där underbara katvigklänningen jag visade här för nån dag sen är nu inhandlad. Med ett erbjudande på 20% så var det ju lika bra att så till :)

2 kommentarer:

  1. vilken bok är de? tänkte fråga nånannastans härom dan men glömde...

    SvaraRadera
  2. Den heter "Kirre" och är skriven av Gunilla O Whalström
    Handlar om en liten pojke som har en minst sagt hemsk uppväxt :(
    Finns två delar

    SvaraRadera