tisdag 15 februari 2011

Så har vi sjukstuga igen

Ella fick bli hämtad vid lunch från dagis eftersom hon hade feber, så nu ligger hon här i 40 graders feber och hostar som en tok.
Borde sluta bli förvånad, men blir det ändå varje gång den där febern kommer från ingenstans, ingen snorig näsa, inte ont nånstans utan bara hög feber :(
Så är ju såklart vabbandet vigt till mig nu eftersom jag har två hemstudiedagar, som vanligt lär det inte bli mycket gjort under dagarna utan man får väl sitta på kvällarna när barnen somnat istället

Annars har det inte änt mycket idag, jag har spenderat en 8-17 dag i skolan, hade dock bara något på schemat mellan 8-10 och 15-17, visst måste man bara älska såna dagar när de verkligen tryckt ihop tiderna ;) Men vi fick i alla fall vårt grupparbete färsigt och inskickat under de håltimmarna.

När jag kom hem väntade fin post och som tur var gick Ella med på att prova under en av hennes piggare stunder. Det var ju såklart den fina katvigklänningen som kommit från Bus&rackartyg


och så har ju underbara nova star börjat trilla in i butikerna, kan bli en dyr vår inser jag, detta är bara några av mina "måsten"



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar