onsdag 9 februari 2011

Jag ska skärpa mig

Oj så dåligt jag uppdaterat här nu! Men jag ska ta nya tag jag lovar, har bara varit massvis med annat för tillfället. Var i helgen på ett helt fantastiskt roligt besök i Örkelljunga där vi fick träffa ett helt gäng med andra galna pölsekärringar. Ella har varit lite halvkrasslig i veckan. Genomförkyld, massa hosta, men som tur var ingen feber

Idag blev det en sväng till Växjö för att rätta till vår "lilla" rapport som vår grupp fick komplettera lite på, men nu hoppas vi det är i sin ordning. Gick faktiskt snabbare än förväntat, hade räknat med en heldag, men vid lunch var vi färdiga. Blev en pizza innan jag styrde hemåt igen.
Hämtade Ella och åkte till kusinerna för att kolla på kattungarna som jag faktiskt var med och förlöste i helgen ;)
Ja, man får nog säga att jag förlöste dem för stackars kattmamman var helt slut och hade nog aldrig fixat det själv, men med lite draghjälp och ruskande av kattungar så mår nu både mamma och småmissar bra.

Har i dagarna fått hem lite fina vårkläder till barnen. Denna jackan som Ella ska ha är alldeles, alldeles underbar! Inköpt på en av mina favoritshoppar http://www.busochrackartyg.com/



August har också fått hem kläder, från Lindex, här provar han skaljackan

och så¨börjar ju nya katvig trilla in i shopparna, en hel dl fint vad det ser ut, men här är ett par av mina måsten




2 kommentarer: