onsdag 2 februari 2011

Känns som jag fuskade mig igenom skoluppgiften :)

Mån-ons denna veckan har vi haft på oss att skriva ett pm om "en skola för alla". Måndagen blev det inget gjort här för då var det studiedag för barnen och alla var hemma.
Satte mig sen på tisdag fm och efter nån timme kände jag mig nästan färdig. Hade haft ett par seminarieuppgifter veckorna innan som jag ändå förberett mig ganska bra till och för att få denna lite större uppgift kllar så var det nästan enbart att klippa och klistra lite från de tidigare texterna så var det klart.
Känns nästan som fusk, men jag antar att det bara visar att det underlätta att göra alla uppgifter ordentligt :)
Nu väntar vara opponering på fredag, det är ju llite värre. Hur ska jag kunna bedöma nån annans arbete, jag som knappt vet hur det ska vara själv.

Annars har det inte hänt mycket idag, en sväng på stan bara. Där sprang jag på ett par gympaskor till Ella på rea, superfit goretex blev det och de kommer vara så snygga till hennes rosa skaloverall


Lite mer fina kläder kom det i lådan idag, två av plaggen ändå från usa. Men hittar man gamla godingar på rea och dessutom till helt ok frakt så måste man ju slå till, på den andra bilde gårdagens fina post


Igår var Nora först och klippte sig sen hade hon blivit lovad en hårtoning. Hon hade nog hellre haft lite mörkare färg, men med tanke på hur ljus hon är annars vågade vi inte prova med särskilt mörkt första gången, det får vi ta nästa gång. Syns ju absolut att det är färgat så hon var nog ganska nöjd ändå





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar