fredag 28 januari 2011

Är det vår snart?

Var idag och inhandlade våroverall till Ella så nu kan våren komma tycker jag!
Alla dessa fina vårkläder som bara hänger där och väntar på att bli använda :) Slänger man bara på tillräckligt med kläder under så kanske det funkar


Vad har hänt i övrigt idag då? Jo jag var ju på en snabbvisit i skolan mellan 8-10 och gick på det slappast seminarium jag någonsin varit på tror jag. Hmm jag som faktiskt förberett mig lite hade gjort det helt i onödan. Nja nästan i onödan i alla fall, antar att jag kan använda min text i framtida arbeten.

Ikväll har jag suttit i ridhuset och frusit en stund, som tur var så ramlade en av tjejerna av förra veckan och då måste det ju bjudas på fika så lite kaffe fick jag att värma mig med.
På sportlovet har de alltid prova på ridning och jag passade på att fråga om Ella var för liten för att få prova, men det gick tydligen bra så hon bir nog en llycklig tjej när hon får reda på det. Med tanke på Ella och ridning så måste jag bara visa en bild från i somras då hon red förra gången. Så stolt liten tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar