tisdag 11 januari 2011

Något av det värsta jag vet!

Idag var det redovisning av ett grupparbete i skolan :(
Alltså det spelar ingen roll hur många gånger jag gör det, att vi är en hel grupp eller att jag är flera år äldre än de allra flesta som lyssnar, jag avskyr det i alla fall.
Hur förberedd jag än är så börjar jag staka på orden, glömma hälften jag ska säga mm mm
När det är färdigt känner jag bara en enorm lättnad, att man aldrig kan vänja sig liksom.

Annars har dagen varit ganska lugn. Fick ett sånt där trevligt sms om leverans från h&m, och ja det blev den där klänningen jag pratade om för nån dag sedan och den satt faktiskt helt ok. Låg även ett litet paket i lådan från bus&rackartyg med nya fina molosar i :)
Igår fick jag hem denna underbara jacka, var tänkt till nästa vinter men det gäller nog att använda den med en gång för den var inte särskilt stor


Nu borde jag egentligen sätta mig och ta en titt på vad vi egentligen ska ha lärt oss under denna kursen för imorgon väntar tenta på allt. Men jag orkar inte, det brukar lösa sig ändå, det har det gjort varenda gång hittills ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar