tisdag 4 januari 2011

och så snöar det igen :[

Alltså jag är såååå trött på den här snön nu! Vinter är verkligen inte min årstid.
Jag vill kunna gå ut utan att frysa halvt ihjäl.
Det är ju så mycket roligare att sitta och gräva i en geggig sandlåda än att bygga snökojor!
Ja, jag vet nu gnäller jag, men detta är min blogg och det är så skönt att få gnälla precis så mycket jag vill ;)

Men jag tog en titt på smhi nyss och tydligen skulle det bi nån plussgrad och regn nästa helg, då kanske vi kan bli av med lite snö i alla fall. Under väntan på att snön ska försvinna får man väl göra det bästa av situationen, idag blev det åter igen en tur till slalombacken.

Annars har det inte hänt särskilt mycket idag, får hoppas det händer mer imorgon.

Satt och kollade lite kläder på h&m medan jag drömde om sommaren som nu faktiskt bara är sådär 4 mån bort om vi har tur och den kommer tidigt. Fastnade egentligen bara för ett enda plagg. En sån här skulle jag kunna tänka mig, men tyvärr sitter den nog inte lika snyggt på min kropp som på modellerna i tidningen :D

3 kommentarer:

  1. Jag fastnade med för den klänningen.. :-D

    Men tveksam om den passar min kropp eller min kropp passar i den klänningen ;-)

    SvaraRadera
  2. Åhhh ja den klänningen var jag nära på att beställa. Men vet inte om jag skulle använda den.

    SvaraRadera
  3. Jag tror det måste bli en beställning av en sån, jag gillar att gå i klänning på sommaren. Får väl eva med att jag kanske ser ut som en stoppad korv :D

    SvaraRadera