söndag 2 januari 2011

börjar blogga

Jaha, då har även jag fastnat i fällan då, jag börjar blogga!

Gjorde faktiskt ett försök för nåt år sedan, men den gången rann det ut i sanden och jag lovar att den gången ska jag verkligen försöka ordentligt.

Lite om mig finns att läsa här till höger och om nån är intresserad av att veta mer så är det bara att fråga, jag är inte så hemlig av mig ;)


Fasar lite för morgondagen just nu, för första gången på ganska länge måste vi ställa klockan för att komma upp i tid. Det blir nog inte lätt med barn som den senaste tiden blivit riktiga nattsuddare, men i skrivande stund sover i alla fall en av tre.

Och vad har hänt idag då? Ja, inte mycket egentligen bara det vanliga körandet fram och tillbaka överallt. Nora tog en runda till slalombacken så jag var och hämtade henne där, sen var vi och plockade upp skidor till Ella så hon också kan få chans att prova nån dag.
Vidare sen och hämtade August på korttids, där han spenderat nyårshelgen.

I em/kväll var bara jag och August hemma, resten av familjen var på kalas. Det är ganska lugnt och skönt att bara ha ett barn hemma då och då :)

2 kommentarer:

  1. Kul med en blogg man kan följa från dess början!

    Välkommen in i bloggvärlden!
    Kram Vikkan

    SvaraRadera