onsdag 5 januari 2011

Nytt från Molo!!!

Och så har de äntligen börjat droppa in i shopparna, nyheterna från Molo!
Så mycket fint och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig till mitt senaste löfte, bara ett plagg i varje print.
Vissa är ju så underbara så man vill köpa på sig allt som finns.

bara några av gobitarna jag gärna skulle köpa


Men än så länge blev det bara en liten beställning, nämligen detta. Måste ju sälja lite kläder först så man kan finansiera de nya




Annars har dagen varit lugn precis som de senaste dagarna. Jag och Ella var hemma helt själva hela förmiddagen och då gjorde vi inte många knop.
Hämtade hem August från korttids vid 16 och man kunde ju tro att han ska vara trött när han varit iväg, men inte han inte. han ligge ri skrivande stund fortfarande vaken inne i sin säng.
Han roade sig dock själv en bra stund i em för en gångs skull. Hittade honom sittande med spelet "Vem blir prinsessa?" och det är ju såklart bäst att spela själv för då blir man ju alltid prinsessa ;)

Vår älskade lille kille, han är lite för mycket ibland men lika ofta är han ju alldeles underbar <3

2 kommentarer:

  1. Åhhhh fina mössan! Kommer så mycket fint denna vår. Jag har nog aldrig gillat så mycket plagg från molo direkt vid släpp som jag gör med denna.
    Söööötaste August!

    SvaraRadera
  2. Ja, den mössan var ju ett måste :)
    Den borde bli fin till den lila softshellen

    SvaraRadera